Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2013 22:39 - С такъв манталитет и такива правила
Автор: dim5805 Категория: Политика   
Прочетен: 984 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес започнаха напъните за съставяне на правителство. Дотук се достигна след наскоро приключилите предсрочни парламентарни избори, където нямаше значима изборна активност. Какво ще стане в парламента при гласуването ми е ясно и гнусно да коментирам. Друго ме терзае.
И то е продиктувано от телевизионерите. По трите комерсиални телевизии вървят формати на зрелищни лайв програми - "Гласът на българия", "Къртицата", "Денсинг старс", които разчитат на зрителска подкрепа. Няма да коментирам цената на един СМС и къде отива сумата, понеже това е личен избор на всеки дали да участва, или не - не е задължително.
Но мисълта ми ме насочва към броя на гласувалите в тези формати, изключително предназначени за забавление, и съпоставени спрямо броя на гласувалите на изборите, които определят съдбините ни. Няма откъде да взема точна статистика, ако поискам, ще ме излъжат, но като на шега при тази манипулация дали бъдещите предстоящи избори да не бъдат представени по някоя от телевизиите като зрелищно шоу, където ще се отчете невиждана активност. И без това в парламента от 20 и кусур години върви невиждан сеир, защо да не го осъвременим и чрез такъв вот да спестим сума грешни пари за разходите по ненужни избори. И без това резултатът е един и същ.....




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dim5805
Категория: Други
Прочетен: 114704
Постинги: 50
Коментари: 58
Гласове: 194
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930